تابلوسازي
تابلو چلنيوم و تابلوسازي به شيوه هاي تابلو برجسته و تابلو استيل

امروزه روشهاي زيادي براي تبليغ محصول و خدمات وجود دارد كه يكي از اين روشهاي موثر تابلوسازي است .

تابلوسازي به عنوان يكي از ابزارهاي تبليغاتي در بين آهاد مردم به طرز چشم گيري توسعه و رواج يافته است به گونه اي كه ديگر يك هزينه محسوب نمي شود بلكه به عنوان يك سرمايه گذاري براي كسب وكار به شمار مي آيد .

تابلوها به شيوه هاي مختلف ازجمله تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته  و يا به صورت بيلبورد در ميادين و گذرگاهها وبزرگراهها و يا در، سردر محل كسب وكار ، يا پشت بام ها نصب مي گردد و در معرض ديد عموم قرار مي گيرد .

تابلو هر چقدر كيفيت و زيبايي و نورپردازي بهتري داشته باشد تاثيرگذاري بيشتري در جذب مشتري خواهد داشت .

تابلو سازي در انواع مختلفي نظير تابلوسازي چلنيوم ، فلكسي ، ال اي دي ، فلز ، نئون پلاستيك ، لايت باكس و تلويزيون هاي شهري طراحي و پياده سازي مي شود هر كدام از آنها روند طراحي و پياده سازي خاص خود را دارند .

تابلو برجسته  و تابلو چلنيوم به دليل داشتن نورپردازي با رنگهاي متفاوت و زيبا اين روزها طرفداران بيشتري نسبت به ديگر نوع ها پيدا كرده است .

مزاياي ساخت تابلو :

تابلوسازي ماندگاري بيشتري نسبت به ساير ابزارهاي تبليغاتي دارد و در برابر سرما و گرما و تابش خورشيد و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمي شود و اگر شرايطي فراهم شود كه مجبور به جابه جايي  و نقل مكان شويد مي توان به راحتي آن را در مناطق مختلف جغرافيايي جابجا نمود .

تابلوسازي به اين دليل نسبت به ابزارهاي تبليغاتي ديگر نظير تراكت ارجحيت دارد كه اكثر مردم وقتي تراكتي را دريافت مي كنند خيلي كم به آن توجه مي نمايند و ممكن است حتي بدون نگاهي آن  را دور بيندازند اما تابلو وقتي در محل كسب و كار يا در ميادين و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب مي شوند به مدت طولاني در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و خواه ناخواه هرفردي حتي شده يكبار هم به آن توجه مي كند و زماني كه مورد نياز وي بود به مكان مورد نظر مراجعه مي نمايد و ممكن است به مشتري هميشگي تبديل شود.

در تابلوسازي چيزهايي كه مي بايست مدنظرقرار داده شود تا بيشتر مورد توجه عموم مردم قرار گيرد به شرح زير مي باشد :

۱) استفاده از افكت هاي زيباي نور دررنگهاي متنوع : نور در تابلوسازي و نماي تابلو تاثير فراواني دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنيوم ، نئون ، LED  ، فلكسي و لايت باكس باشد ، نور پردازي حرف اول را مي زند .

۲) برجسته سازي تابلو و استفاده از طرح ها و زمينه هاي خاص و مدرن در تابلو: ساخت تابلوهايي با حروف برجسته جلوه زيبايي به تابلو مي بخشد

۳) رنگ آميزي مناسب : براي انتخاب رنگ مناسب و موثر در ساخت انواع تابلوبه شيوه هاي تابلو استيل ، تابلو چلنيوم وتابلو برجسته  نياز به آشنايي كمي با رنگها و روانشناسي رنگ داريم اگر رنگها و نحوه تركيب آنها را به خوبي بشناسيم و آنها را درتابلوسازي به درستي پياده سازي نماييم قطعا تاثيربسزايي در فكر و ذهن عموم خواهد داشت .

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۲۸:۴۳ ] [ علي صادقي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی