تابلوسازي
تابلو چلنيوم و تابلوسازي به شيوه هاي تابلو برجسته و تابلو استيل

عوامل بيشماري در زيباجلوه نمودن تابلو از جمله تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو برجسته و غيره كه به عنوان شناسنامه كسب و كار محسوب مي گردد دخيل هستند

يكي از اين عوامل موثر نوع و تعيين چهارچوب كلي و مناسب مي باشد . براي تعيين چهارچوب كلي مي بايست شغل ،  كالا و يا خدمات مورد ارائه مدنظر قرار داده شود .

موقعيت مكاني محل كسب و كار ، هزينه اي كه براي ساخت در نظر گرفته شده است ، فضايي كه براي نصب مدنظر است ، متن و تصوير و طرح پياده سازي شده ،  اينها همه در تعيين چهارچوب كلي براي تابلوسازي در نظر گرفته مي شود .

اگر همه اين مراحل توسط تكنسين كار مجرب صورت پذيرد قطعا تابلو ساخته شده در تبليغ و جذب مشتري تاثير فراواني خواهد داشت.

رنگ آميزي :

روانشناسي و انتخاب رنگ مناسب  و گاهي استفاده از رنگهاي متضاد مي تواند جلوه نمايشي تابلو را چند برابر كند گاهي لازم است تا رنگ هاي گرم و سرد به درستي تركيب شوند تا يك رنگ خاص و زيبا به نمايش گذاشته شود

انتخاب رنگ در تابلو برجسته و تابلو چلنيوم از اهميت فوق العاده اي برخوردار است چون اين تابلو به اندازه كافي داراي زيبايي و درخشندگي است اما وقتي رنگ آميزي زيبايي براي حروف در نظر گرفته شود زيبايي آن را چند برابر مي كند .

نورپردازي و افكتهاي نوري :

در همه تابلوهايي كه نور در آنها كاربرد دارد بويژه حروف چلنيوم ، لايت باكس ، فلكسي ، نورپردازي حرف اول را در زيبايي و نما مي زند و از اهميت ويژه اي برخوردار است .

بنابراين افكت هاي نوري استفاده شده در تابلوها و رنگهايي كه در طيفهاي نوري منعكس مي شود بسيارمهم است .

حجيم سازي تابلو:

چاپ سه بعدي و دادن بعد به نوشته از جمله خلاقيت هاي و نوآوري هاي جديد در صنعت تابلوسازي محسوب مي شود . چلنيوم ، فلز ، پلاستيك از انواع تابلوهايي هستند كه داراي حجم و بعد مي باشند .

براي ساخت آنها ميزان حجم و بعد و نورپردازي را متناسب با يكديگر در نظر مي گيرند .

بررسي وضع طراحي و گرافيك :

گرافيك مورد استفاده در تابلوها را نمي توان ناديده گرفت و تابلوهايي كه داراي گرافيك جالب و نامساوي و در ابعاد و رنگهاي متفاوت باشند بيشتر در ذهن نقش مي بندند .

همه ما درطول شبانه روز به صورت پياده يا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه هاي متعددي عبور مي كنيم اطراف و محيط پيرامون خود را از نظر مي گذارانيم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهاي موجود در سردر مغازه هايي نظر ما را به خود جلب مي كند كه زيبا باشد ، گرافيك بالا و نورپردازي همراه بار رنگهاي متفاوت داشته باشد.

ادامه مطلب

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۶:۳۵:۰۱ ] [ علي صادقي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی