تابلوسازي
تابلو چلنيوم و تابلوسازي به شيوه هاي تابلو برجسته و تابلو استيل

بدون شك عوامل بي شماري در زيباسازي تابلو تاثيرگذارند كه از اين ميان به برخي از آن ها اشاره خواهم كرد:

زيبايي تابلوي تبلبغاتي كه در سردر مغازه، فروشگاه و يا مراكز تجاري نصب مي شود از اهميت بالايي برخوردار است، و ارزش و اعتبار آن برند به زيبايي و گيرايي اين تابلو بستگي دارد. در زيباسازي تابلو تبليغاتي رنگ آميزي و نوع تابلو، چارچوب كلي آن، نورپردازي مناسب و استفاده از سايه ها و افكت هاي نوري جذاب از مهم ترين فاكتورها به شمار مي روند.

علاوه بر زيبايي تابلو تبليغاتي بايد چاچوبي مناسب با توجه به حرفه ي خود براي تابلو انتخاب نماييد، يك متخصص تابلوسازي در اين زمينه به شما كمك شاياني خواهد كرد، در تابلوي تبليغاتي بايد از نوشته هاي كارا، كوتاه، قابل درك و با مفهوم استفاده كرد، همچنين در انتخاب نوع فونت نوشته ي تابلو دقت داشته باشيد كه فونت نوشته با ظاهر تابلو هماهنگي داشته و زيبا به نظر برسد.

رنگ تابلو يكي ديگر از عوامل مهم در زيباسازي آن مي باشد، در انتخاب رنگ تابلو به كمك علم روانشناسي رنگ مناسب شغل خود را براي تابلو تبليغاتي انتخاب نماييد، به عنوان مثال استفاده از رنگ قرمز در تبليغات انرژي را انتقال داده و از آن بيشتر براي تابلوهاي تبليغاتي در مورد نوشيدني هاي انرژي زا، خودرو و باشگاه استفاده مي شود و يا استفاده از رنگ نارنجي در فرد احساس شادي، خلاقيت و موفقيت را ترغيب مي كند و رنگ نارنجي خيلي خوب ديده شده و اشتهاآور است، در تابلوهاي تبليغاتي شهربازي ها و رستوران ها از اين رنگ بهره مي گيرند.

در تابلوهاي تبليغاتي استفاده از رنگ هاي متضاد نيز تاثير چشمگيري در جلب توجه مخاطبان دارد.

نورپردازي حرفه اي

در تابلوسازي براي زيباسازي تابلو تبليغاتي از افكت هاي نوري بهره مي گيرند، در ساخت بعضي از اين تابلوها مانند تابلو LED ، تابلو برجسته ،  تابلو نئون و تابلو چلنيوم حتما از افكت هاي نوري استفاده مي شود و در برخي ديگر از تابلوهاي تبليغاتي بنا بر سليقه ي سازنده از نورپردازي استفاده مي شود، در ساخت تابلوهاي فلكسي و لايت باكس استفاده از افكت هاي نوري زيبايي آن ها را دوبرابر خواهد كرد.

حجيم سازي تابلو تبليغاتي

امروزه ايجاد بعد در تابلو تبليغاتي رواج پيدا كرده و در زيبايي آن تاثيرگذار است، تابلو چلنيوم، تابلو استيل از جمله تابلوهاي تبليغاتي هستند كه داراي حجم و بعد مي باشند، نورپردازي و استفاده از پس زمينه منايب براي بازتاب نور در اين  نوع تابلوها زيبايي آن ها دوچندان خواهد كرد.

براي زيبايي بيشتر تابلو تبليغاتي مي توان انواع جنس تابلوها را باهم تركيب كرده و طرح و ايده اي جديد را ايجاد كنيد. تفاوت متريال اين تابلوها و تركيب آن ها باعث ايجاد جلوه اي خاص و جذاب خواهد شد، به عنوان مثال خاصيت عبور نور از پلاستيك در كنار استيل آميزه اي فوق العاده زيبا از نور و رنگ خواهد داشت.

اگر در ساخت تابلو تبليغاتي از فونت هاي فانتزي در اندازه هاي بزرگ و به صورت ناخوانا استفاده شود، زيبايي كار را كاهش داده و ممكن است مشاهده ي آن از فاصله ي كم آزاردهنده باشد.

اندازه فونت تابلوهاي تبليغاتي بايد به نسبت فضايي كه تابلو در آن قرار مي گيرد درنظر گرفته شود.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ] [ ۰۲:۰۸:۴۰ ] [ علي صادقي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی